momas ben 2 yasinda azaltarak bıraktırdım ,kızım cok duskundu yenidogandan daha cok meme istiyodu artik benim psikolojim bozulcakti nerdeyse gun gun sayisini azaltmaya calistim aklina geldikce oyaladim hep disari cikardim en son gunde 2 ye dusurmustuk sonra konusup artik yok bay bay falan dedik tabi cok kolay olmadi ara sira krizler vs yasandi ama instagramda bir post gormustum 3 cuma ust uste sela ile ezan arasi 3 kere buruc suresi okudum bide sonra kisa bi duasi vardi turkce bu zamana kadar rizki bendendi bundan sonra babasindan olsun Allahim diye onun da cok faydasi oldu ozellikle gece de
Geceleri asla meme almadan uykuya gecmiyordu gunduz bi sekilde oyalarim ama gece napicam diyodum o dua terkibinden sonra cocuk gece kalkiyor ama anne meme diyip geri kendiliginden uyuyakaliyodu valla cocugun normalini bilmesem tesaduf falan dersin ama bir gece iki gece degil oyle devam etti geceyi kendiliginden birakmis gibi oldu Allaha guvenerek oku Allah isini kolaylastirsin hakikaten zor bir donem ama geciyor sonrasi rahatlik