Bizim bebiş 8 ay 8 günlük ve aramıyor sanki verimcede 1 -2 dak zar zor emip bırakıyor sütümde az olduğu için 5 ayda mamaya başladım geceleri meme verince 3-4 kez uyanıyordu mama verince uyanmıyor doymuyormuş bile bıraktı sanki ama 2 yaşına kadar emzşrmek istiyordum yada 1 6 ay emdi ama kafam çok karışık yardımcı olur musunuz tecrübeli anneneler