momas erken diyen anneler bizi pek anlayamaz canim😄yeminle kendim post acmis gibi hissettim 2 haftadir emmeyi kessem mi yapabilir miyim erken mi basarir miyim nasil sakinlestircem diye dusunuyorum benimki ilk uyuyunca 3 4 saat uyuyor sonrasi felaket abartmiyorum 10 dk ya bir aglar koyarim aglar uyuturum aglar sabaha kadar 10 kere kalksak az kalktim sayarim yani sen beni anlarsın. Bi yanim diyor küçük sabret bi yanim diyo 10 dk da bir süt mü geliyo hep mi aç. Memesiz sakinlesmiyor hic bu ara ozellikle cildirmis gibi meme ariyor uyaninca gozu kapali , sakinlestiremiyorum bulursan bir care banada haber et😁