bicirik2025 her birini denedim. Boya yapalım dedim boyaları yedi yeme dediğim zaman sinirlendi fırlattı. Parmak boyayı tuttu halının üstüne fırlattı halım boylu boyunca boya olmuştu😂 mesele aslında dağıtıp dökmesi değil, ilgisi yok. Dökse de yine bir şeyler yapabilsek keşke. Beraber kek de yaptık, pizza da yaptık, limonata da yaptık. Onları da fırlata fırlata etrafa saça saça yaptık. Ama dediğim gibi şuan kendi evimde değilim boşanma sürecindeyiz annemle beraber kalıyoruz. Ne kadar anne evi de olsa dağıtıp dökebileceği şeylere bir yere kadar müsade edebiliyorsunuz.