NewMomm1 benim 10 yaşında bi kızım var. Böyle ufakken her dakikamı onunla geçirdim. Ev işi yapmadım onunla oynadım. Evde etkinlikler hazırladım. ¾ yaşlarına geldiğinde dikkat geliştirici kitaplar aldım. Sosyal hayatında hep yanındaydım. Parka bahçeye yalnız salmadım. Hep eğriyi doğruyu anlattım. Etik değerleri olan bi çocuk yetiştirdim. Okula başladı sınıf annesi oldum her gezisinde yanındaydım falan filan bu uzar gider. Nitekim kızımda dikkat eksikliği çıktı, disleksi olduğunu öğrendik, girişkendir arkadaşları tarafından çok sevilir ama bakıyorum yaşıtları nasıl yırtık, sosyal yaşamda deseniz öyle. Yani bununla ilgili çok örnek verebilirimde… yani bakıyorum çocukları sağda solda kendi kendine büyğyenlerin çocukları şuan her anlamda ataklar. Şimdi 8 aylık bi oğlum var. Hiçte öyle yapmayı planlamıyorum. Bunda daha rahat olucam diyorum.