10.güne girdik annem evine gitmişti aynı sitede yaşıyoruz ama o günden sonra nadirdir geldiği saatlerce baktığı ben ona bırakır öyle yaparım işim vs olduğunda ve iyi ki gitmiş çünkü normalde rahatına çok düşkün bir insanım sıkıya asla gelemem annem burdayken ben sanki onun asistanı gibiydim etkin rol oynayamıyordum bebeğimin bakımında sonra bir gitti ertesi gün tek başıma banyo yaptırdım, bir sonraki gün sardım slinge annemlere gittim bir ertesi gün bebek arabasına bindirdim gezdirdim çocuğumun çoğu ilkini tek başıma yaptım bu süreci bir macera gibi gördüm bence kardeşiniz de diğer şeyleri de yaparak bunu atlatır. Bebeğiyle tek kalıp banyosunu yaptırmadıysa, bebeği çığlık kıyamet ağlarken mama yapmak zorunda kalmadıysa, bebeği kendini kaskatı kasarken binbir takla atarak altını değiştirmek zorunda kalmadıysa o hala onun için yeğenden öte geçememiş. Boğazında bir şey kaldığında panik olması da normal. Bence anneniz yavaş yavaş ayağını kessin.