yyebb1 Bencede eşinin tedavi olması şart. Çünkü korku ordan da geliyor ya birşey olursa ben ne hesap vercem ne dicem onlara diye . Kardeşimin bi de eş meselesini de el atması gerek . Ben hep diyorum anneme böyle bi adamla ömür geçmez diye ama kardeşim çok sessiz hiç sesini çıkarmıyor çok üzülüyorum bu duruma da