basak3595 Daha 1 ay önce doğum yapmış bence çok normal hele ilk defa anne olduysa. Sadece anlattıgın örnek için yazıyorum bu cevabı. Ben de aynıydım annem kaldı yanımda bogazına mama kacınca cok panik oluyordum hemen anneme ya da eşime verıyordum. Annem gidene kadar da hep annem yıkadı gitmeden deneyeyim alısayım dedim yine de korktum derken annem bi gitti 3 çocuk dogurmuş gibi her şeyi de yapmaya başladım. Hem lohusa psikolojisi hem ilk annelik hem annemin yanımda olmasına olan güvenden kaynaklı böyleydim. İş başa düşünce Allah yardım etti ve bir güncelleme geldi bana kardeşinize de öyle olur diye düşünüyorum. Benım annem şehir dışına gitti ama bi daha da gelemeyecegini biliyordum eğer anneniz yakınlardaysa belki kardeşiniz benim kadar cabuk adapte olamaz. Annem gittikten sonra ben 5 gün boyunca ağladım aynı şehirde olsak koşarak yanına giderdim 🥲