Kızlar merhaba kardeşim 1 ay önce doğum yaptı ama çok fazla panik halleri var normal mi bu durum bilmiyorum . Şöyle söyleyim ben eskiden kızımı emzirdiğim zamanlar da boğazına kaçtığında süt panik olur yanımdan giderdi korkardı . Şimdi kendisi anne oldu ama bu durum hala devam ediyor . Annem yanında kalıyor doğumundan beri hiç yalnız kalmadı . Kızının boğazına süt kaçtığı tıkandığı zaman hala çok panik suratına falan vuruyor ama sonrasında hemen anneme veriyor panik olup çıkaramayınca annem yardım ediyor . Ve yalnız kaldığın da ya tıkanır panik olursam diye çok korkuyor . Yarın kızımın 2 ay aşısı var annem yanımda gelicek kardeşim de annemin hemen erken gelmesini istemiş . Korkmış yalnız kalmaktan . Bende anneme üzülüyorum çok yoruluyor . Ve acaba kardeşimin bu konuda ne yapması lazım bilgisi olan var mı fikirlerinize ihtiyacım var