forumgurmesi Tatlican ikisi de mazi de kaldı artık. Ülkenin yarısından fazlasında vardır. Çeyizcilerin en gözde iki fincan takımı. Ben olsam tercih etmezdim.🥲
Tatlican Anna_ Ayy yok kız ben ipek olanı beğendim şekli eski modeller gibi ama deseni harika. Sedef olanı çok gördüm .
Tatlican Anna_ Eee herkes aynı şeyi sevse farklı model üretmeye uğraşmazlardı🤣🤣 Senin zevk’in bana benim ki sana uymaz. İşin aslı bu😍
kuzuannesi42 forumgurmesi ay bize biraz öneri değişik güzel fincan arıyorum ama yok hep aynı önerinize açığm
Tubanurrr selinkumsal10 Bende bunlar var çok güzel duruyorlar misafir için de güzel oluyor ekstra seçenek olarak bakabilirsiniz isterseniz
Tatlican forumgurmesi Aa ipek olanı kimsede göremedim. İnstagram kullanmıyorumya. Çevremde gömerim. Ama istiridyeyi çok gördüm
forumgurmesi Tubanurrr Evet evet bunlardır büyük ihtimal ama ikiside çok cılkı çıkan modeller artık :)