selinkumsal10 Kızlar iki fincan takımı arasında kararsız kaldım Model İnci modeli beyaz renk Model ipek fincan takımı diye geçiyor Sizce hangisi 🫠🫠
Tubanurrr selinkumsal10 ikisini de biliyorum galiba biri emsan istiridye modeli biri de ipek kahve fincan takımı diye bir model ben olsam ipek modeli tercih ederim ama en kısa sürede istiridye emsan takımı da alırım iki takım da güzel bence
Minigim38 selinkumsal10 bende emsan incili var 2 li olandan çok güzel beyazı vardı pembe rengini de almayı düşünüyorum 🤣
Tatlican Bluemoons İnci model birden gözde oldu ama şimdi eskide kalmış hissi veriyor. İpek modeli bilmiyordum intten baktım çok hoş
Tubanurrr forumgurmesi Canım bu modelleri yakın zamanda kız kardeşim aldı ondan dolayı biliyorum kendisi fincan gurmesidir galiba bunlar diye düşünüyorum 😂
kuzuannesi42 forumgurmesi ay bize biraz öneri değişik güzel fincan arıyorum ama yok hep aynı önerinize açığm
forumgurmesi Tubanurrr Evet evet bunlardır büyük ihtimal ama ikiside çok cılkı çıkan modeller artık :)