Kitsu [silindi] ben bana evlenince hediye gelen bir takimi kullandım kırılınca dümdüz siyah fincan aldım hiç anlamam ki 😅
alpmila [silindi] sizin zevkinize uyar mı bilmiyorum Emsan arya cok beğeniyorum alacağım 2.acar miranda var bende cok zarif boyut bi tık küçük 3.karaca Satürn sadece şık
Tatlican forumgurmesi Aa ipek olanı kimsede göremedim. İnstagram kullanmıyorumya. Çevremde gömerim. Ama istiridyeyi çok gördüm
[silindi] Anna_ benim de 2 tane var ikisi de hediye gelmişti ilk evlendiğimde, biri şık biri günlük öyle kullanageldim 😅 kendim seçmedim diye mi sıkıldım acaba. Sıkılma süreme bak 6.5 sene 😂
UykuPerisi_ selinkumsal10 En son bu iki modeli almıştım güzel çok şık oluyorlar. Aryıkdızın yeni modelleri. Canlı daha şık
Anna_ [silindi] 🤣🤣🤣bende meshurr 76parca takımında vardı 🤣🤣 amann sunum perısı degılız bence salla bosver ıc gıtsın 🤣🤣
Tatlican allwrite Yaaa seviyorsun demek. Ben sevemedim renklerini,hatta birine vermeyi düşündüm 🙈ama yengemi seviyorum düşünüp almış başkasına vermek olmaz dedim 🙈
AtesPerisi Benim 5 takım var fincan 6 sene oldu evleneli bende yeni almayı düşünüyorum daha bi kaç ay oldu 1 takım aldım 6. Takımı da alıcam inşallah🤣🤣