bububuu siz bebeginizin hic bir sekilde kimseye gitmemesine size bagli olmasini bildiginiz halde 1 yil boyunca kilometrelece uzakta olan annenize gondermeyi düşünürken acimasiz degilsiniz ama yorumlar mi acimasiz? Asil acimasiz olan sizsiniz siz. Sirf oara icin, araba alma derdiniz yuzunden 1 yil bir bebegi annesiz birakicaksiniz. Onun gelecegi icin yapacaginiz en buyuk yatirim maddiyat degil anne sevgisi sefkati guvenidir. Fakat siz maddi yatirimdan çok bebebeginize annesizlik travmasini yatirim yapicaksiniz. Kendinize gelin siz annesiniz anne. Gerci annelikten de bi habersiniz ya orasi ayri kime ne anlatiyoruz ki burda. Ha duvara anlatmisiz ha size hic bir farki yok.