2 saat alışveriş yada hastane işi için bırakıyorum, eve geldiğimde sanki çocuğumu yıllardır görmemişim gibi geliyor. Dışarda olduğum sürece aklımdan çıkmıyor. Siz ise 1 yıl bambaşka şehirdeki annenize göndermeyi düşünüyorsunuz. Yemişim memurluğunu,olmuyorsa istifayı basarım çocuğuma kendim bakarım.