beyemrr irembilgnr Alla alla çok tuhaf başka bi öneride bulunamayacağım maalesef Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🏻
[silindi] irembilgnr olabilir benim de 6 aylık olana kadar ağladı hiç sırtı yere gelmiyordu uyurken emdiği ile duruyordu şimdi ek gıda da aynı sorunu yaşıyoruz yemiyo yutmuyo çok zor çok sizinkinin kilosu kaç iyiyse takmayın boşuna benim kızım kilo almıyor uzamıyor küçücük kaldı o yüzden çok takıyorum
irembilgnr [silindi] valla benimkide öyle kilosu normal bu ay çok az almış hatta almamış boyuda aynı of of
fufissmom irembilgnr Allah kolaylık versin size inanın zor bebekle uğraşmak insanı yoruyor. Lütfen biraz sakin olmaya çalışın sakin olunca anne bebekte sakinleşiyor. Bebeğin için rad süresi Evin içinde bakara süresi aç bebeğin sakinleşsin sanada iyi gelir. İnan benim oğlum 1.5 ay sonra 2.5 yaşında olucak oda çok zor neler neler yaşadım. Yinede Allaha hamdolsun sana yürekten sarılıyorum çünkü bende yaşadım zorluklar halada yaşıyorum ama geçiçek inşallah
irembilgnr fufissmom teşekkür ederim hepinize Allah hepinizden razı olsun bu günlerde geçer inşallah dua edin artık geçsin şu mama reddi başka bişey istemiyorum gerçekten
Alesh irembilgnr anne sütüde alıyormu sadece mama mı alıyor ? Bende kendi oğluma biberonu ve mamayı biraz zor alıştırdım. İşe döneceğim için sütü biberonla içecekti süt yetmezse diye mamada yesin alışsın istedim. Başta anne sütüne 1 ölçem mama yapıp ekledim sonraki gün 2 ölçek 3 ölçek derken bi kaç gün sonra sadece mama vermeyi denedim içti. Yani hala ilk tercihi meme oluyor beni görünce ama başkasında şimdi mama veya sütte olsa kendi istediği kadar içiyor. 1 yaşında şimdi oğlum 4 aylıkken biberona 9 aylıkken mamaya alıştırdım. Hani dedim anne sütüde alıyorsa belki sizde bu şekilde mamaya tekrar alıştırabilirsiniz.
irembilgnr Alesh anne sütü almıyor sağarak veriyordum onuda reddediyordu o yüzden artık bir süre sonra yetişemez oldum kesildi sütüm zaten çok stresliydim gitti kesildi memeyide en başından bu yana tutmayan bir bebekti
seyma77_7 Bebeğim agladiginda mudaaffin süresi açıyorum öyle sakinlesiyor aynı şeyler bizde de var Rabbim yardımcımız olsun, birde biberon ucunu degistirmek bizde ise yaramıştı
Anne202325 irembilgnr bu zor anlarınızda eşiniz destek oluyormu? Mesela eşiniz 1,2 saat oyalasa siz duş alsaniz kendinize gelseniz falan
irembilgnr Anne202325 eşim oyalamıyor maalesef anca gece giriyorum duşa bebeğim o kadar zor bir bebekki çığlığı basıyor herkese
irembilgnr Anne202325 duş alıp kendime gelsem yine başa sarıyor artık uyku uyumak istiyorum gerçekten artık gün boyu yatmak istiyorum hiç bir iş yapmadan sadece uyumak uzanmak reels kaydırmak istiyorum hiç dert tasa olmadan
fufissmom irembilgnr hangi bebek mamasını kullanıyorsan değiştir. Bence sevmiyordur. Bebeğin aptamil veya sma dene derim birçok kişi memnun bu mamalardan
Anne202325 irembilgnr Evet çok zor gunlerden geçiyoruz , benimde 2 bebeyim var insAllah geçer . Ama en esas her zaman canlari sağlikli olsun anne yureyi başka bir şey. Söyleniyoruz bazen, ama onlarsiz hayatida düşünemiyoruz
irembilgnr fufissmom bebelac golddu bugün 2 numara aldım bu seferde düz bebelac aldım bir sürede onu deneyeceğim
Mammamiaa_ irembilgnr kızım için aynı postu kaç defa atmışımdır . Yazdıklarınızın harfi harfine benim kızım . Ömrümde böyle bebek görmedim. İkinci çocuğum. 8. Ayda mama içmeye başladı. Sadece mamayla besleniyor. Çok haklısınız umarım zamanla geçer 🤲🏻