[silindi] irembilgnr benimki 6 aylıkken 6 kiloydu 1 ay boyunca hiç kilo almamış hastalıkta girdi araya ama sizinki çok iyi boşuna üzülmeyin bence mama içmiyorsa biraz ek gıdaya ağırlık verin ben öyle yaptım veya kaşık mama
irembilgnr fufissmom bebelac golddu bugün 2 numara aldım bu seferde düz bebelac aldım bir sürede onu deneyeceğim
hazalrukiye irembilgnr benim kızımda 2 aylık her şeyi reddetti baya yıpratıcı bir süreç stresten boş zamanlarda bile uyuyamıyordum her mamayı denedim içmedi düz bebelac aldım onu azıcık sevdi az az içiyor şuan onu dene bence . Birde ben yere yatırıyorum dün dü öyle ağzına veriyorum biberonu dikkati daha az dağılıyor mama sıcaklığıda önemli 42 c de içiyor bunlara dikkat et belki öyle içer. Eskiden 7 saat aç kalıyordu şimdi 4 saatte bir 100 içiyor ona da şükrediyorum
Ldyhzl irembilgnr yıldırdı beni ilk çocukta pes ettirdi Bunu ben de yaşadım, hala da öyle düşünüyorum. Ancak 2,5 yaşında düzeldi. Hala doğru düzgün yerken, tabağını bitirirken görünce bazen gözlerim dolacak gibi olur:) Sabredin siz de, benimki normalleştiyse herkesinki düzelir.🌸
eswabdll Aslında zor olan bebek degil emin olun kızım şuan 28 aylık neler çekdim ama hepsi benim hatammış internetten bakıp bu saatte uyucak bu saatte şunu yiğcek içicek diye çoçuga eziyet etmişim çok pişmanım. Bakış açınızı değiştirmelisinz zor dedikçe zor oluyor
irembilgnr eswabdll ya benim internet vs umurumda değil yok şu saat uyku şu saat mama onlara bakmıyorum bile ne isterse öyle davranıyorum ama genede içmiyor aslında tek derdim mama içmemesi içerse uyurda çünkü uykusunda içiyor yarısında uyanıyor
Anne202325 irembilgnr Evet çok zor gunlerden geçiyoruz , benimde 2 bebeyim var insAllah geçer . Ama en esas her zaman canlari sağlikli olsun anne yureyi başka bir şey. Söyleniyoruz bazen, ama onlarsiz hayatida düşünemiyoruz
irembilgnr Anne202325 evet onsuz hayat Allah korusun çok seviyorum onu iyiki benim minnak prensesim ama zor bir prenses
irembilgnr [silindi] bende öyle yapıyorum ama ondanda tiksinir içmez diye zorlamıyorum Allah korusun yani azar azar bişeyler veriyorum
eswabdll irembilgnr kablolu biberon var ben bir yıl kullandım neler denedim içmesi için kablolu oldugu için emzik gibi ucu süt gelmediği için hemen reddetmiyor emerken 3 4 defa çekince süt geliyor bide onu deneyin ben sallıyodum sonra emzik gibi tutturuyodum bitiriyordu
yigitalpanne irembilgnr üzülme canım sanırım ek gıdaya başlamışsın ben de öyleyim sadece geceleri ama mesela gündüz uykusuna yatıcağım ya uykuya dalmaya yakın veriyorum öyle bazen içiyor tok ise zaten içmiyor dili ile itiyor ve öyle durumda zorlama mideleri küçük zaten fazla gelip kusmasından daha iyi
ayseorhann irembilgnr bizimde 3 aylıkken başladı atak dedik geçer dedik yok bende desteksiz büyütüyorum ilk bebeğim. Dediğiniz gibi aç kalsa alır yer diye düşünüyorum yine reddettiğinde vicdan yapıyorum üzülüyorum anne olmak gerçekten çok zor
irembilgnr ayseorhann ay bende böyleyim uyutup veriyorum en azından vicdanım rahat oluyor vermeyip kendim yiyince dahada köyü oluyorum şu dönem bir bitseydi