irembilgnr Bıktım artık yıldım gerçekten 3 buçuk aydır mama reddi var sadece uykusunda yiyor onuda bazen yemiyor uyanıyor uyumuyor hastaneyede gittim bişey çıkmadı mama değiştirdim biberon değiştirdim sulukla denedim her yolu denedim ama yok olmuyor artık gerçekten çok yoruldum bıktım daraldım ya bir bebek nasıl 12 13 saat mama içmeden durabilir ağlamadan aç aç durabilir ya inanamıyorum ya niye bana denk geliyor artık bıktım ya ağlıyorum ya artık sinirimden stresimden ya ben böyle bebek görmedim gerçekten ya
irembilgnr irembilgnr gerçekten sinir hastası etti beni bu bebek ya gerçekten yıldırdı beni ilk çocukta pes ettirdi bu kadarda zor olunmaz ya hiç bir şey sevmiyor bu bebek gerçekten bıktım bıktım
Blablablabla irembilgnr mamalarda balık yağı kokusu bazı bebekleri rahatsız ediyor. Benim kızımda öyleydi . Balıkyağı içermeyen mamaları denediniz mi? Hatta benimki kolikti bebelac ın eczanede satılan mamasını veriyorduk sadece. Bazı bebekler balıkyağı kokusunu sevmiyor.
beyemrr irembilgnr biberon başlığınızı değiştirmeyi denediniz mi? Benim bebeğim de uzun süre kabul etmedi biberon başlığını biraz daha hızlı akış tercih ettim ve kabul etti sorunsuz içiyor şimdi çok şükür
Ldyhzl irembilgnr yıldırdı beni ilk çocukta pes ettirdi Bunu ben de yaşadım, hala da öyle düşünüyorum. Ancak 2,5 yaşında düzeldi. Hala doğru düzgün yerken, tabağını bitirirken görünce bazen gözlerim dolacak gibi olur:) Sabredin siz de, benimki normalleştiyse herkesinki düzelir.🌸
ayseorhann Devamlı böyle miydi benimde bebeğim şuan 6 aylık olacak sadece uyurken biberon verebiliyorum o da dediğiniz gibi bazen onu da kabul etmiyor
irembilgnr ayseorhann hayır 3 aylıkken başladı şuan 6 aylık artık yoruldum yani en son hiç yedirmemeyi düşünüyorum kendi isterse içer istemezse aç kalır ama sonra kıyamıyorum ama çok zorlanıyorum gerçekten sıfır destekle büyütüyorum doğumumdada yanımda kime yoktu annem 2 gün kaldı gitti onuda zor bela kendisi istemedi artık çok doldum biraz kolay bir bebek olsaydo keşke kolikti o bitti bu başladı
esma1184 irembilgnr canım ya seni çok iyi anlıyorum annelik çok güzel çok kutsal aynı zamanda çok zor ve sabır gerektiriyor. Kafana takmamaya çalış bizim komşumuzun kızı da öyleydi hiç bi şey yemeden günlerce duruyordu. Annesi sürekli doktora götürüyordu tabi doktorların umrunda dahi değil abartıyorsun filan derlermiş ama kızın vitaminsizşikten saçları beyazlıyordu artık hiç bişey yemediği için. Ama geldi geçti kız büyüdü maşallah gayet sağlıklı okula başladı çok akıllı yaşıtlarıyla aralarında gelişim yönünden bir fark yok. Senin bebeğin de büyür gider bir bakmışsın geri de kalmış her şey
ayseorhann irembilgnr bizimde 3 aylıkken başladı atak dedik geçer dedik yok bende desteksiz büyütüyorum ilk bebeğim. Dediğiniz gibi aç kalsa alır yer diye düşünüyorum yine reddettiğinde vicdan yapıyorum üzülüyorum anne olmak gerçekten çok zor
irembilgnr esma1184 orası öylede artık psikolojik olarak çöktüm hiç kimse destek değil ya yalnızım bebeğim desen sürekli ağlıyor hiç bir şeyle oyalanmıyor mama içmiyor uyku uyumuyor ya o kadar zorki isteyerek anne oldum ama çok zor benim bebeğim zor her bebek böyle değil tabiki ama benimki çok zor ben artık bıktım yani birinden birini yapsa oda yeter mama içsin uyusun bişey yani oyalansın yok sürekli kucak sürekli sallanmak ya benim kendime vaktim yok hep koşturuyorum her yere günlerdir duş almıyorum ya aman mama saati aman uyku saati ya niye ya gerçekten artık dayanamıyorum yoruldum ya 6 aydır zaten eve hapisim dışarı çıksak uyumaz yemez çıkma isteği yok içimde bakacak kimse yok kimse yapamıyor istemiyor çünkü zor bir bebek annem bakamıyor kaynanam bakamıyor eşim bakamıyor ya insanların bebeklerine bakıyorum mamaya saldırıyor resmeb ya
arzusssss Valla ilk kızım emmedi biberon da almadı sütümü sağıp kaşıkla verdim 1,5 yaşa kadar yastığa yatırırdım kafası yüksekte bazen ekran açardım mecburen yoksa içmezdi ona bakarken ağzına akıtır dururdum kaşıkla dalarsa ekrana dürtüklerdim yutardı öyle öyle 100 cc filan zar zor içirirdim öyle zordu ki
[silindi] Aynı şeyleri yaşıyoruz benimki iki aylıkken başladı hem mama hem meme reddine psikolojik olarak o kadar yıprandım ki anlatamam kilosu düşük herkes küçük sanıyor suan 7 aylık ama 4 5 aylık gibi duruyor dışarı dahi çıkmak istemiyorum bu yüzden herkes bi laf söylüyor moralim bozuluyor
beyemrr irembilgnr ben emzirme danışmanından danışmanlık almıştım bu meme reddi için ve bir zamanlar hiç beslenmeyi kabul etmediğinden bahsetmiştim. Bana eğer hala beslenmeyi kabul etmiyorsa kan tahlili verin değerlerinde düşüklük olabilir demişti. O zaman değerlerin isimlerini de söylemişti ama aklımda kalmamış birde onu doktorunuza danışın isterseniz
Anne202325 irembilgnr bu zor anlarınızda eşiniz destek oluyormu? Mesela eşiniz 1,2 saat oyalasa siz duş alsaniz kendinize gelseniz falan
ebrar344 irembilgnr kaç aylık 5 6 aylık filansa ek gıdaya başla bence tadımlara mamayıda günde 4 defa mama kaşığıyla dene bi istersen biraz zor olacak ama içsin yeter ki 🌸
beyemrr irembilgnr Alla alla çok tuhaf başka bi öneride bulunamayacağım maalesef Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🏻
[silindi] irembilgnr olabilir benim de 6 aylık olana kadar ağladı hiç sırtı yere gelmiyordu uyurken emdiği ile duruyordu şimdi ek gıda da aynı sorunu yaşıyoruz yemiyo yutmuyo çok zor çok sizinkinin kilosu kaç iyiyse takmayın boşuna benim kızım kilo almıyor uzamıyor küçücük kaldı o yüzden çok takıyorum