myangelson ummukerem ben giriş katta oturuyorum ondan büyük ihtimalle çünkü yukarıda oturanlar falan çıktı hep evlerden
mamacitaa_ ummukerem ay evet ya sabah gördüm haberleri Rabbim beterinden korusun tekrarını yaşatmasın inşallah biz depremi çok yaşadık çok iyi biliyorum o korku şeye benzemiyor