myangelson ummukerem ben giriş katta oturuyorum ondan büyük ihtimalle çünkü yukarıda oturanlar falan çıktı hep evlerden
ummukerem nurtuba60 evet ama İnterneti kapatmış olabilirim o geldi aklıma bide konum açık olması gerekiyor mu
kaderbilge ummukerem çok kötü oldu hissettim uşaktan misafirlerim vardı hepimiz aşağıya indik apar topar
msnsnsksk ummukerem evet acık olması lazım bende de bildirim gelmiyor şu baktım konum kapalı olduğu için gelmıyor açtım bende konumu
kardelen1209 ummukerem Eşim uyanikti Allahtan deprem oluyo korkma diye beni sakinleştirdi hemen bebişi battaniyeye sarıp disarı cikmayı düşündüm de durdu Allahtan 6.2 lik depremden sonra korku kalmış bende hemen panik atak oluyorum
ummukerem kardelen1209 ben hiç uyandırmayı düşünmedim niyeyse 🥹 eşim de yoktu yanımda koktum ama daha şiddetlense alırdım kucağıma herhalde