ummukerem goktugunannesii_ ay bilmiyorum ki uzun sürdü sanki ilk algılayamadım gibi oldu benim de sonradan daha şiddetli sallandı sanki
ummukerem kardelen1209 bende uyutuyordum eşimin yanına da gidemedim çocuk uyuyo diye almadım uyanır da diye
kardelen1209 ummukerem Eşim uyanikti Allahtan deprem oluyo korkma diye beni sakinleştirdi hemen bebişi battaniyeye sarıp disarı cikmayı düşündüm de durdu Allahtan 6.2 lik depremden sonra korku kalmış bende hemen panik atak oluyorum
ummukerem aptalliketme hemen Google sonra buraya baktım bende acaba tansiyonum mu düştü diye kendimi sorguladım
ummukerem KendiEvimdeDeplasmandayim yok çıkmadım eşim başka odada uyuyordu brbek,de uyuyordu eşimi kaldırdım yalnız olsam uyuyamazdım herhalde ya nasıl nereye çıkılır o o Yağmurda bide teksin Allah korusun
ummukerem poyrazmom2604 çok geçmiş olsun canım merkezde üssü daha kötü hissettirir tabi ben bile istanbulda dengem şaştı sürekli sallanıyor gibi geldi bütün gece