poyrazmom2604 ummukerem balıkesirdeyim çok kötü oldu uzun sürdü makyaj masanın üzerindeki herşey düştü bacaklarım hâlâ tutmuyor titriyorum artçılarda olmaya devam ediyor Allahım sen koru🥹
Balteknem poyrazmom2604 edremitteyım kendı kendıme sallanıyorum hala bacaklarım maf oldu allahım sen koru
ummukerem poyrazmom2604 çok geçmiş olsun canım merkezde üssü daha kötü hissettirir tabi ben bile istanbulda dengem şaştı sürekli sallanıyor gibi geldi bütün gece
ymc516_ Tuzladayiz deprem bildirimi geldi eşimle oğlumun yanına koştum uyuyorlardi. Sonra sallanmaya başladık Allah korusun allh bidaha yaşatmasın
Balteknem hira0502 Edremit te suanlık bırsey yok ama yıkılan oldu mu bılmyrm sındırgıdada yarın haberler ecıkar
poyrazmom2604 Balteknem psikolojikmen bende sallanıyorum bacaklarım tutmuyor valla şuan herşey sallanıyor gözüme
Balteknem poyrazmom2604 benimde aynı bu gece bu havada doğuda deprem oldu mıllet neler yaptı neler cektı dıye düşündüm deprem oldu allahım beterinden korusun ıns
Elfgrn ummukerem Geçmiş olsun normalde bandırma’da oturuyorum şuan annemler de istanbuldayim burada avize sallantı tek O sıra eşimle konuşuyordum dedi deprem oluyor uzunca beşik gibi salladı evimizi, bununla geçmiş olsun çok kötüydü