Tekirdağ Çorluda oturuyorum nasıl hissetmiyorum anlamıyorum yaaa herkes dışarı kaçtı çığlıklar falan noldu diye bakım derken eşim aradı deprem oldu hissettin mi diye yok dedim tamam sakin ol panik yapma dedi oğlumu alıp dışarı çıkacaktım uyuyodu kıyamadım eşimde çıkma bşy yok diyince durdum ama çok gerginim offf allah beterinden korusun yaa inşallah bi daha olmaz sen bizi evlatlarımızı koru Allah’ım 😥🤲