ahlasmomm_ beginnerrmomm diline damlattık tabi tükürdü kustu dişleri hafif grileşti ama su verdik boyamadı
beginnerrmomm ahlasmomm_ benimki alerjik mama içiyor tat konusunda kötü tatlara alışık olduğu için demir damlasını pek yadırgamadı sadece yüzünü buruşturdu bestironu afiyetle yiyordu hiçbir zararı da olmuyordu ama o da pasif kalıyor değer yükseltmede
ahlasmomm_ beginnerrmomm bizim 1 yaşında güzel geldi değeri 14 aylıkken hastalandı o zamanda iyiydi kilo alımı kötü olunca 18 aylıkken yine bakıldı düşmüş doktor newvit verdi bize de ama içiremedik
yineaylardankasim beginnerrmomm olmadı bizde de ben zaten enjektörle ileri doğru sıkıyordum dişlerine değmedi
beginnerrmomm yineaylardankasim ya aslında ben de iyice geriye damlatıyorum ama diliyle tadına bakıyor bulaşıyor o yüzden enjektörle kaç ml veriyorsunuz
ahlasmomm_ beginnerrmomm 1 yaşında 8,5 kiloydu dişlerini çok zor çıkarttı telefonla bile yemek yediremedim 14 aylıkken azılarda boğaz enfeksiyonu geçirdi metabolizması da sağolsun çok hızlı