Merhaba
Bızde 1.5 aydır newvıt surup kullanıyoruz…artık tadına alıstı gonullu olmasada ıcıyor…her sabah ac karna 5 ml verıp 1 saat sonra kahw yaptırıyorum…3. Ay sonunda kan verecegız ferrıtını 4 cıktı yas 2…
Dıslerde kararma oluyor ama gecıyordasurup sonrası su ıcırıyorum …1.5 aydır hergun kullanıma gore dıslerde goz korkutacak bırsey yasamadım eger kalsıyum degerı ıyıyse sanırım dıslerı onarıyor vucut…suankı gozlemlerım bu sekılde(kabız yapmadı aksıne kakası hafıf cıvık sekılde)