ahlasmomm_ Oğlum gördüğü gibi kaçıyor içmek istemiyor zorla içirince de tükürüyor kusturuyor kendini bu damlayı kullanan var mı nasıl içiriyorsunuz
Ruveyda_ ahlasmomm_ sidefer kullanıyordum tavsiye üzerine newvit aldım ama asla içiremedim öğürüyordu hemen bıraktım biraz tadı ağır sanırım ben bile içemedim
yineaylardankasim ahlasmomm_ biz kullandık enjektörle sıkıyordum ben bir süre sonra alıştı tadına ilk zamanlar gibi tepki vermedi.
beginnerrmomm ahlasmomm_ merhaba bebeğim 8 aylık ben de yeni başladım bu markaya ilk kez verdim ve ağzının içi dişleri simsiyah oldu siliyorum gitmiyor sizdede oldu mu?
Ruveyda_ ahlasmomm_ sidefer deneyin isterseniz doktora sorup bunu çok rahat içiyor diğerini içiremedim bende
ahlasmomm_ livanurvealpinannesi61 doktor söylediği gibi aldık Bnde araştırmadım hiç bir kere içirdik bi daha hiç içiremedim
yineaylardankasim ahlasmomm_ biraz ileriye sıkarsanız tüküremez gibi tadı kötü ama içeriği en temiz de o maalesef
ahlasmomm_ yineaylardankasim bir kere öyle yaptık genizine kaçtı sanırım bayağı kötü oldu öksürdü doktorumuz da bestiron ve newvit önerdi bestiron 1 yaşına kadar kullandık şimdi yine düşmüş demir newvit önerdi
beginnerrmomm yineaylardankasim merhaba bebeğim 8 aylık ben de yeni başladım bu markaya ilk kez verdim ve ağzının içi dişleri simsiyah oldu siliyorum gitmiyor sizdede oldu mu
ahlasmomm_ beginnerrmomm bize doktor uyardı diş boyayabilir dişlerine dikkat ederek verin diye biz iki üç kere zor verdik zaten onda da boyama gibi bir problem olmadı
yineaylardankasim beginnerrmomm olmadı bizde de ben zaten enjektörle ileri doğru sıkıyordum dişlerine değmedi
pembekalanchoe beginnerrmomm bebeğinizin dişindeki lekeler geçti mi ? Nasıl yaptınız ? Ben de bugün fark ettim bebeğimin dişinde lekeler var karbonatlı suyla silmeye başladım ama geçer mi bilmiyorum