hamis006 net tarihlerini hatırlamıyorum zaman geçtikçe karışıyor aylar 🤦🏻♀️ bir süre hipp organik kullandık, tadını sevdi. Bir dönem zamlar oldu, Bebelac normal deneyelim dedik bir süre kullandık bir etki olmadı ama içim rahat etmeyince tekrar hipp organik kullandık. Ama çok hızlı içiyordu ve devamını istiyordu. Doyurmadığına karar verip tekrar bebelaca geçtik. 1 yaşından beri kabız problemimiz var. Diş çıkarma ile başlıyordu, doktor test yapmıştı temiz çıkınca biz başka bir şeye yormadık. Ara ara tekrarlayınca 16. Ayda döndük dolaştık yine combiotike geçtik 🤦🏻♀️ şuan deniyoruz fark var mı diye. Hipp organike ilk geçtiğimizde bu kabız sorunu yoktu diye hatırlıyorum ben. Farklı bir şey yaşamamıştık. Ama Bebelac sonrası dediğim gibi bir mama yetmeme durumu yaşatmıştı. Ayrıntılı yazdım çünkü karışık ilerledik. Yanlış yönlendirmek istemem