user2406 son zamanlarda benimde dikkatimi çekti. Biz hipp organik combiotikten normal organike geçtik. Sanki hep beyazdı bir anda sarardı gibi geliyor. Ama o geçiş döneminden acaba sarıydı da ben mi farkedemedim yeni mi farkediyorum diye sorguluyorum. Emin de olamadım o yüzden