nurx1 Bende bir kaç kutu karşılaştırdığımda renk ton farkı vardı bebeğim içtiğinde bir sorun yaşamadı hatta aldığım son kutu yine koyu ama nedenini inanın bilmiyorum sorun olacak olsa şimdiye kadar olurdu diye düşünüyorum
lenakor user2406 bi sarı bi beyaz oluyor bizde hipp kullanıyoruz doğal olduğu için o dönemki hasada göre içine koyuyorlarmış bitkileri falan kendileri üretiyormuş o yüzden de renk farkı olabiliyormuş ben bu şekilde biliyorum ne kadar doğru bilemem
myangelson Acemibabyy anladım. Dediğim gibi bizde olan o kötü koku varsa anlamamak imkansız ölü balık gibi kokuyordu aynı daha önceki aldıklarımızda olmamıştı öyle
oylesinebiri__ Keçi sütlü mamalarda bazı dönemlerde renk değişimi oluyor benim eşim o fabrikalara gidiyor keçilerin sütlerinin zaman zaman çok açık çok sarı olduğunu söylüyor normal yani
drykrbn user2406 benimde ilk aldığım sarıydı bitirdik kutuyu sorun yaşamadık şimdiki normal renk yine sorun yok ama siz hem koku hem de tadına bakın tadında ve kokusunda sorun yoksa devam