gizememre kayınvalidemle altlı üstlü yaşıyoruz dubleks ev ve malesef bazı maddi açıdan bi kaç aydır ben onların evınde duruyorum kendı evime sadece yatmaya gidiyorum 2,5 yaşında oğlum var 2 gün öncede doğum yaptım dün sabah eve geldım kendı evimde duruyprdum ve kayınvalıdemin erkek kardeşi güya bebek görmeye gelıyor balık almış gelmıs pişirip yiyelim diye benıde yukarı çağırdılar ben alt katta kalıyorum yanı ben yenı hastaneden çıkmışım dikişim var pijamalarımla rahat rahat yatmak isterim yorgunum uykusuz canım yanıyor ama inatla benı yukarı çıkardılar doğumdan önce esıme de ne kadar artık kendı evınde yaşamak ıstedıgımı soylesemde onunda beni dinlememesi benı çok üzüyor suan yıne onların evındeyım evde kayınbabam görümcem kaynanam oluyor ve ev sobalı tek bır odada durabılıyoruz ben çocuğumu koltuk cevırıp emzırmek zorunda kalıyorum kayınbabam var dıye ve rahat gezemıylrum tesettürlü olduğum ıcın yanı iyi insanlar normallerınde ama lohusalıkta hamılelıkte ınsanları kım ne kafar uzuyorsa eşin dahi olsa gervekten Allah’a haval edıyorum rabbim kım ne yaşatıyorsa onlara da yaşatması dileğiyle rabbim hayırlı anlayışlı ınsanlarla karşılaştırsın