gizememre bebeğim 2 aylık.Benim lohusa sürecim çok kötü geçti.Ağustosta doğurdum.Kayınvalidem bakmaya gelecekti.Aslında gerek yoktu annemle aynı ilçede oturuyoruz.Ama ilk torunları hevesleri vardır diye bir şey demedim.Kayınvalidem ben otobüsle gelemem belim ağrıyor dedi onu kayınpederim getirdi.Ben tesettürlüyüm,normal doğum yaptım dikişlerim çok zorluyordu oturamıyordum,psikolojim iyi değildi,göğüslerim yara oluyordu sürekli acım vardı.3-4 gün o da kaldı.Biz ev alırken arabamızı satmıştık,kayınpederim sağolsun araba aldı bize.Eşimi daha ben 3 günlük lohusayken aldı Ordudan Kayseriye götürdü.2 gün yoktu.Onsuz olmak beni çok zorladı.Ve kayınvalidem benim zorlanmamı hep küçümsedi.Az kalsın ağlıyordun,biz ne yapsaydık bizimkiler 18 ay askerlik yaptı gibi cümleler kurdu.Ben de siz de ağlasaydınız ne yapayım dedim.Ağlıyorduk zaten falan diye saçmaladı.Moralimi o kadar bozdu ki bu süreçte.Doğum yaptım ikinci gün karnımı sarmaya çalıştı,göbeğime laf edip durdu.Daha ikinci gün senin sütün yok benim fışkırırdı diye cümleler kurdu.Çok kötüydü ya,şimdi sesine tahammülüm yok.Herkes doğumda imkanı varsa kendi annesini çağırsın