gizememre bizde sadece kardeşlerim ve anne babalar geldi, 3 hafta geçince herkes toplaşıp iki ayrı günlerde görmeye geldi yakın hala kuzenler, o da kısa süreliydi. Kış mevsimi olduğu için bütün önlemleri aldık. En önemlisi bebek ve sizin sağlığınız. Sadece mikrobiyal değil mental sağlık için de başbaşa kalmanız önemli. Çevreden gelen yorumları söylemleri kimse size söylemesin, sizi üzecek şeylere kalkan olmaları çok önemli,eşinizle yakın çevrenizle konuşun bu dönemi ne kadar iyi atlatırsanız devamı o kadar iyi olacak.