Ben kabul ettim çünkü farklı insanlar görüp biraz kafamın dağılması gerekiyordu, zaten ilk etapta gelenler aile büyükleri oldu, sonrasında gelen misafirler ben biraz toparladıktan sonra geldiler, hem bebek hem benim sağlığım açısından çok yaklaşmadı ve çok oturmadı, bende bebeğimi alıp odama geçip orda emzirip, uyutuyordum annemler ilgilendi misafirlerle