gizememre ben ilçede oturuyorum, merkezde doğum yaptım bize 1-1,5 saat. Hastane işlerimiz bitene kadar kayınvalidemde kalıp sonra evimize gelecektik ve kırkımız çıkana kadar kimseyi kabul etmeyecektik böyle anlaştık eşimle. Eşim doğum olunca iş yeri grubuna bebeğimiz sağlıkla dünyaya gelmiştir diye mesaj atmış. İş yerinden bi kadın arkadaşı zaten doğumu bekliyordu arayıp duruyordu beni de doğum yaptın mı diye 🤣 neyse doğumdan bi kaç saat sonra nasılsınız diye eşimi aramış galiba o da açmamış beni aramış zaten halim yok açmadım bende mesaj atmış bir sürü işte merak ediyorum nasılsınız filan bende görünce merak edilecek bi şey yok sende doğum yaptın biraz müsade et başbaşa kalıp birbirimize alışalım dedim sonra hiç arayıp sormadı beni 😄 topuk kanı için evimize dönecektik sağlık ocağında alınacak kan için ama oğlum sarılık olduğu için kayınvalidemlerin orada misafir olarak aldırdık. İşte arkadaşı arıyo yarın geliyorsunuz demi diye 5. Gün aldıralım demiştik biz eşim dedi hayır sarılık oldu gelmicez ee topuk kanı diyo burada aldıracağız dedi ben plan yapmıştım eve gelip duş alıp gelecektim size bi de sigara içmeyecektim eşim de kırk gün kimseyi kabul etmiyoruz gelsen de göstermezdim bebeği dedi fotoğraf at diyo eşim atmıcam diyo görüntülü arayayım diyo eşim diyo ki hayır çocuğu emziriyor annesi şey dedi olsun ne olacak bende de meme var 😡 ben bakcam çocuğa diyo bende ben sirkte hayvan mıyım öyle izleyecek kapat şu telefonu dedim eşim kapattı hemen görürsem de terslerim dedim tersle dedi 🤣 neyse ki artık eşimle konuşmuyorlar 🤣🤣🤣🤣