Rzlgln kontrollerim ve doğumum özelde oldu sonra aylık kontroller için devlete gittik. Çok tatlı bi doktorla 1yaşına kadar getirdik kızımı, o doktorumuzun tayini çıkınca yine devlet hastanesinde başka doktora götürdüm. Hala bişi olduğunda devlete götürüyorum valla mis gibi de bakıyolar, çok güzel ilgileniyolar. Hem doktorlar hem hemşireler özen gösteriyorlar.