Gamzelikiz_34 ilk doğumumu takiplerimi falan hep özel hastaneye gittim bir iki kere hamileyken zar zor randevu buldum farklı doktorlara gitmiştim iyi diye duyup gittiğim doktorlardı birde asla memnun kalmadım bende doğumu yine devam ettiğim hastanede yaptım, şimdi ikinciye hamileyim gebeliğim sürprizdi şehir hastanesinde öğrendim adetim gecikince gitmiştim neyse ikili test sonuçlarını alana kadar oraya devam ettim ama şimdi yine önceki hastaneme ve doktoruma gidiyorum eşimle lanet ettik gerçekten salak saçma bir sistem, evet özel hastanede ayağıma kırmızı halı serip karşılamıyorlar abartı bir ilgi yok ama şehir hastanesindeki gibi insan dışı bir muamele de yok, ne bir güler yüz ne doğru düzgün bir açıklama, ben çocuğumu 10 haftalıkken gördüm anca ilk hamileliğimde kalp atışının videosu falan vardı daha küçücük keseyken bile ultrason resmi var bende günlük tuttum falan vs bunda başlarda hiç.yok mesela bebeği göstermek bile bir lütuf bırak ultrason kağıdı vermeyi zaten odaya 3 er 3 er hasta alıyorlar senin özel durumun var mı yok mu hiç umurlarında değil