Gamzelikiz_34 özel hastanede dogum yaptim evet her ilgileri cok güzeldi ama sezaryen kasten yaptıklarını dusunuyorum hala. Şimdi ki aklım olsa devlete giderdim iyi bir doktor bulup. Çocuğum doğdu ilk başta özele götürdüm ama her adımda para alıyorlardı ekstra. İşten ciktim zaten devlet hastanesine geçtim ve ilgiden yana hic eksiği yok doktorumuzun. Mesela kalbinde ufurum varmış oğlumun, özel farketmedi devlet farketti.