arenin_annesi
Bunların hemen hemen hepsini maruz kaldım. Uyku konusu akşam uyumuyor dediğim zaman sen yeterince yormamışsındır demesi ki oğlum 6,5 yaşında bir yerinde hiç durmaz. Sen çocuğa bir şey öğretmemişsinciler. Otobüsle yolculuk yaparken son 10 dakikasını konuşan çocuğuma hiç tanımadığımız bir kadının hiçbir kural öğretmedin mi çocuğa demesi. Oğlum 8 aylıkken bir tane arkadaşımın oğlu ve şeker uzatıp benim de verme daha onu yiyemez dememle neden bir tarafları mı şişer demesi. Çocuk bu anlamaz deyip her türlü yapamaması gereken şeyleri yapmaya kalkmaları. Bana kışın çocuğu yıkamaya yaz gelince yıkarsın denmesi. Emzirirken bir şeyler yeme çocuğun boğazına kayar denmesi benim boğazımda çocuğum bazı bir mi? Ama ben doktorun önerisi ile 3 aylıkken emzirmeyi bitirdikten sonra bilgi kaşık su vermeye başlamıştım. Ama bebek açken üstelik bebeğin böbreklerini yoracak şekilde su verilmesine ben de karşıyım.