[silindi] Zaten bu kadar bilinçaltını irdelemesek, neden olduğunu bilmeye çalışmasak bile dümdüz “bebek” veya “çocuk” olduğu için yapıyor dememiz bile yeterli. Sabah sendromda olan bir bebeği sinirlenip beşiğine ensesinden tutup yatıran bir annenin yorumunu gördüm. Şimdi buna aksi bir yorum yazsan kötü anne sen olursun, en iyi anne sensin tamam derler. Çocukla çocuk olup düşmanı gibi sürekli yakınan annelere gel de anlat bunu :)