SheDoesntCare mamacitaa_ 😭😅kızım 2500 oğlum 2300 doğdu diyeceklerim bu kadar ay neyse sağlıklı olsunlar da 🫣
SheDoesntCare Tugcebb annesi de vardı gördüğüm videoda röportaj yapmışlardı naif bir hanımefendiydi 🤤yanlış değilsem 37. Haftada sezaryen doğumla almışlar bebeği
Tugcebb SheDoesntCare Allah sağlıcakla büyümesini nasip etsin. Birde 40. Haftayı bekleseler ne olurdu acaba 😂
newwmommy SheDoesntCare burda olsa ne güzel olur sorardık 😂😂😂 ben onca meyve yeşillik yumurta et ne ararsan yedim kendim 20 kilo aldım bebem 3600 doğdu 😂😂
minikmisimben SheDoesntCare kıyamam ya ayy bizi biz anlarız 🥲 birde ilk sütüm gelmedi emmedi kilo kaybı oldu.. büyük kızımda 2800 gr doğmuştu
SheDoesntCare minikmisimben 🥹aynen ama neyse geçti çok şükür ikisinin de şu an kilosu da sağlığı da iyi
SheDoesntCare newwmommy aynen öyle tabiiki 😍😇şu an 6 aylık olacak 2 gün sonra, kilosunu da aldı bir güzel Maşallah 🧿 çok iyiyizzz elhamdülillah
atarepla Ahahah benim abim de 6.5 kilo doğmuş ama anneme sütün yetmiyor demişler yine mama vermek zorunda kalmış. Zorba her devirde zorba 😂😂