ma3 SheDoesntCare ona bir kulp bulur geri kafali cok bilmisler merak etmeyin😀😀😀yok saglikli degildir bu kadar cocuk dogmaz biseyi vardir obez bu cocuk bilmem ne bilmwm ne zirvalarlar😀🤣🤣🤣
Botan SheDoesntCare gördüm bacaklar tombik tombik çok tatlıydı 😂 benim kızım 3 kilo doğdu bacaklarına dokunmaya korkuyordum elimde kalır diye o kadar zayıf incecik 😂😂😂
Tugcebb SheDoesntCare Allah sağlıcakla büyümesini nasip etsin. Birde 40. Haftayı bekleseler ne olurdu acaba 😂
cikolatahurma SheDoesntCare yazık ya çocuğu verdiler haberlere inşallah nazar olmaz ya bari yüzünü gostermeselerdi
berengunes Maşallah dişi de vardı Rabbim nazarlardan korusun. 37 de o kiloda doğması ilgi çekmiş belki de anne de şeker vardı.
Perii0 berengunes Doktorlar Bebek için gayet sağlıklı demişler sanmıyorum bence anne de şeker olsaydı belirtirlerdi mutlaka o kadar haberlere düştü