aryamommmm gzaydnlgm_034 Ben bu şekilde yaptım 8 aylık olduk en son. Video da çekiyorum kızıma kimsenin ekli olmadığı yani sadece ben ve babasının olduğu bir İnstagram hesabı açtım fotoğraflarla videoları birleştiriyorum güzel oluyor bence 😊 dilerseniz nasıl paylaştığımı da atabilirim size
accountant bestber ay bu kinder tulumdan evde vardı bu ay öyle yapayım diyordum siz 4. Ayda yapmışsınız çok güzel olmuş kesin yapayım bari bende çok güzel olmuş konseptleriniz
SheDoesntCare gzaydnlgm_034 yaa benim bebeğim de 6 aylık olacak 4 gün sonra bende düşünüyorum nasıl yapsam diye
Ogulluana gzaydnlgm_034 aylık zıbın takımı almıştım ayına göre giydirip çektim ekstra bir şey yapmadım
ummukerem talhamamy bende böyle yapmayı düşünüyorum çok güzel olmuş 🥰 ama yapay zekayla ilerliyorum teknolocia 🤪
gzaydnlgm_034 ummukerem yapay zeka yüzünü değiştirdi gibi geldi bizimkinin🤭 yoksa güzel arka plan yapıyor
ummukerem SheDoesntCare geminiye fotoğraf yüklüyorum bunu şu ay için konsept yap diyorum yapıyor bak ekledim üstte 4. Ve 6. Ayın ben yaptım onlar belli oluyor 😅 5. Ayda kıyafeti o yapttı
ummukerem SheDoesntCare evett💖 valla eskiden uğraşır içime sinmezdi şimdi sadece poz yakalayıp çekiyorum çok da güzel düzenliyor
bestber accountant cok tesekkür ederim benimde en begendim 4. ve 7. ay cok güzel oluyo ve hatıra kalıyor 🥹
Pamukhanim_ gzaydnlgm_034 her ayın doğduğu gün fotoğraf çektim ama öyle konsept değil normal güzel giydirip
gizematadeniz Pamukhanim_ ay tahtayi cok begendim nerden aldiniz. Ben de cektim simdi cikarttircam. Boyle bisey cok guzel olur
Tugcebb gzaydnlgm_034 bana hazır battaniye hediye edilmişti. Üstünde aylar yazıyordu, birde bebeğimi koyacak çerçeve. Her ay onla çektim. Diğer türlü fikir gelmezdi bırakırdım kesin bir yerde 😂 8. Aydan sonra onunla bile zor çekim yaptım durmuyordu
mamaisqueen Tugcebb aynı sorunu yaşıyorum aşırı hareketli 5 aylık olduk dün 1 tane bile poz çekemedim djdjdk