gzaydnlgm_034 Merhaba her ay evdeki eşyalarla fotograf çekimi yapıyor musunuz? Yapanlar fikir amaçlı paylaşırsa sevinirim😊
surprizbebe gzaydnlgm_034 day dream 😇 ben oğlumda her ay yapmıştım ama 10 yıl oldu. Kızımda bir yaşına kadar her ay aynı yerde çektim sadece. Konsept monsept hak getire🥴
Deletedmom_216 gzaydnlgm_034 kartlardanxalmistim eline veriyodum ustunu hic giydirmedigim kimsehin gotmedigi biseyler giydirip cekiyodum o kadar. Abartilcak bi durum degil bence o kadar
Kitsu Aydan sonra amann diyip bıraktım ben. Bir battaniye almıştım konsept, ahşap tarih vardı o kadar
anonimli talhamamy çok güzel olmuş Bende her ay çekiyorum ama 7 aylıktan sonra böyle yatar pozisyonda çekmek zor oluyor arkasından koşuyorum güzel Bi an yakalayıp çekiyorum 😂😂
gzaydnlgm_034 surprizbebe Abisine yapmıştım şimdi haksızlık olacak gibi geliyor yapmazsam 9 yaşında abimiz🥰 hem de güzel bir anı kalıyor💜
surprizbebe gzaydnlgm_034 bizimki de 10 oldu işte. İnsan vicdan yapıyor değil mi 😅 çok uğraştırıcı ya o yüzden düz foto çektim geçtim yaşlandım artık
talhamamy anonimli hahaha bende tek yapamadım ben hazır pozisyonda bekliyorum eşim yatırıyor bir iki saniye içinde hop çekiyorum
473492 Kızım 7 aylık oldu hiç yapmadım tek her aya ait bir kaç resmini çektim hatta dayanamayıp hergün çekiyordum 🙈🙈🙈