gizematadeniz gzaydnlgm_034 ben yaptim. Duzenli de yaptim. Hep tam ayina girdigi gün. Ilk 3 ay amatörce oldu biraz ama sonrasindaki fotolar asiri profesyonel oldu cok seviyorum. Onlari simdi bastirtacagim. Hatta magnet yaptircam onlardan
gizematadeniz Pamukhanim_ ay tahtayi cok begendim nerden aldiniz. Ben de cektim simdi cikarttircam. Boyle bisey cok guzel olur
Pamukhanim_ gizematadeniz Temudan ama Trendyolda da görmüştüm ismini falan yazdırabiliyosun sanırım ölçüleri yazıyor benim aldığım 5×7 idi ben öyle çıkarttım
mamaisqueen gzaydnlgm_034 her ay 22 sinde aynı örtünün üzerine yatırıp yanına da ay yazılı ahşap sayı koyuyorum. Özellikle konsept yapmıyorum.
mamaisqueen Tugcebb aynı sorunu yaşıyorum aşırı hareketli 5 aylık olduk dün 1 tane bile poz çekemedim djdjdk
gzaydnlgm_034 ummukerem yapay zeka yüzünü değiştirdi gibi geldi bizimkinin🤭 yoksa güzel arka plan yapıyor
ummukerem gzaydnlgm_034 ilkte değişmiyor üzerinne sürekli komut verdikçe biraz değişiyor hepsini toparlayıp baştan tek l komut şekilde yapıyorum aynı kalıyor