bebiskoveannesi disikurt42 hmmm bişey olmaz o zaman ya. 3 dk sürmüyor zaten kuruladıktan sonra giydirmesi. Kocaman havluya da sarıyorum zaten hemen
bebiskoveannesi adaatuna büyük bi havluya sarıp kuruluyorum zaten hemen. Sonrasında da 3 dk sürmüyo giyinmesi
bebiskoveannesi Pamukhanim_ alıştırmakla alakalı bi durum sanırım. Ben de yaptırıyorum normalde de hava da yağmurluydu
Pamukhanim_ bebiskoveannesi bizim burada da yağmurlu ama ben hiç soğuk sıcak fark etmiyor alıştı artık
bebiskoveannesi AslanKadini_ banyodan sonra giydiriyorum zaten o problem değil de ben giyinene kadar üşür mü ki dedim
bebiskoveannesi Pamukhanim_ evet çoğu kişi bişey olmaz demiş. Banyodan sonra hemen de kuruluyorum zaten evin içi de iyi hem bize göre
bebiskoveannesi SuMisalii bende genelde yatmadan yıkıyorum ama ben bile banyodan sıcak sudan çıkınca böyle hafif serinlik oluyo vücudumda o yüzden üşür mü diye merak ettim
bebiskoveannesi mamabear_ bende öyle çok kalın giydirmiyorum. Normal pijamayla yatıyor ama ben de artık banyodan çıkınca hafif serinlik oluyo üşür mü ki diye düşündüm
bebiskoveannesi Retzja ben banyodan çıkınca hafif serinlik oluyo sıcak suyla banyo yaptığım için. O yüzden üşür mü ki diye düşünmüştüm
bebiskoveannesi talhamamy bende genelde akşam yatmadan yıkıyorum. Gündüz yıkadığım çok nadir. Ama ben bile bi serinlik yaşarken banyodan çıkınca acaba üşür mü diye düşündüm
bebiskoveannesi maygirl giyinmesinde zaten sorun yok. Evin içi de iyi yani bize göre. Kalın giydirirsem terliyo zaten. Ben banyodan sonra giyinene kadar üşür mü ki dedim
maygirl bebiskoveannesi okadrlik bisey olmaz.Bu konularda kendiniz gbi dusuneblirsiniz🌸zaten hzlica kurulayip gydiriyorsunuz i arada okadr bsey olmaz.
bebiskoveannesi GezginPaNDa hmmm bizim de evin içi iyi zaten uzun kollu pijama takımı giydiriyorum yeterli oluyo. Banyodan sonra giyinene üşür mü ki diye merak etmiştim
-sevimlipolyanna- Bizimde evin derecesi aynı hiç üşümüyor. Hatta banyodaan sonra biz dışarı bile çıkmıyoruz. Nasıl alıştırırsan öyle gider 🌼
bebiskoveannesi -sevimlipolyanna- evet çok doğru sıcağa çok alışmaması lazım aslında. Sıcaktan daha çok hasta oluyolar çünkü