surprizbebe bebiskoveannesi UFO falan yok mu kısa süreli açıyorum ben giydirirken. Zıbını giydirince kapatıyorum sonra bezleyip giydirirken oda zaten serinliyor tekrar. Üşütmemiş ve terletmemiş oluyorum
bebiskoveannesi surprizbebe ufo yok da klimayı açsam da zaten oda ısınır ama biz sıcaktan duramayız diye açmıyorum
KLORAK bebiskoveannesi ben aksam yaptirma gibi bi hata yaptim dunden beri burnu akiyor ve dogalgazi actik 2 aydir, ben 0 kolluyla geziyorum o derece ama tabi konum almanya sogugu dilllere destan
bebiskoveannesi KLORAK burası o kadar soğuk değil. Gece hala üstümüz açık yatıyoruz. Ama çocuk üşür mü ki diye düşünmüştüm banyodan sonra giyinene kadar
maygirl bebiskoveannesi okadrlik bisey olmaz.Bu konularda kendiniz gbi dusuneblirsiniz🌸zaten hzlica kurulayip gydiriyorsunuz i arada okadr bsey olmaz.