bebiskoveannesi binnur37 ben uyku tulumu almadım normal pijama yeterli oluyo bizde. Ama banyodan sonra giyinene kadar üşür mü ki dedim. Ben bile banyodan sonra o ıslaklıkla soğuk geliyo evin içi
binnur37 bebiskoveannesi Üşür 2 dk üşümeden birşey olmazki hemen giydiriyoruz zaten .. Ben genelde giydirip bir köşeye oturtuyorum üstüne battaniye örtüp iki dk saçını kurutuyorum ısınmış oluyo zaten
bebiskoveannesi Dondurmalikahve pijama takımı giydiriyorum zaten uzun kollu üstünde de battaniyesi var. Benim merak ettiğim banyodan sonra giyinene kadar üşür mü
bebiskoveannesi annelife evet bende ilk önce kafasını kurularım. Bağışıklık sistemim çok düşüktür benim hasta olurum hemen ama babası öyle değil. Kime çekti bilemicem valla ☺️
bebiskoveannesi artikbiranneyim olması bende açarım klimayı odanın havası kırılır en azından biraz. Giyindikten sonra problem yok zaten
alparslanmomms bebiskoveannesi banyodan sonra üşür bence . 22 23 banyo sonrası için serin geldi bana . İki kat pijama giydirirdim ben büyük ihtimal
bebiskoveannesi alparslanmomms kalın giydirince de çok terliyor işte. Bi doktor bugün banyo yaptığı yerin 26-27 derece olması gerektiğinden bahsetti. Ben de bugün evin içini 22 derece görünce merak ettim üşür mü diye bide su sıcak oluyo. Giyinene kadar üşür mü ki dedim
hayrunn bebiskoveannesi bizimde evimiz aynı derecelerde banyoda küçük bi ısıtıcı var banyo yaparken giydirirken onun yanında giydiriyorum normalde giydirdiğimin bi tık kalınını giydiriyorum üşümüyor aslında nasıl alışırsa öyle gidiyor ama kendim üşüyünce onu da üşüyor sanıyorum:)
bebiskoveannesi adaatuna büyük bi havluya sarıp kuruluyorum zaten hemen. Sonrasında da 3 dk sürmüyo giyinmesi
Pamukhanim_ bebiskoveannesi 1 yaşında evin derecesi de aynı hergün yapıyor uyku rutunimiz üşümüyor sorun olmuyor hemen giydirip kurutuyorum saçlarını
bebiskoveannesi Pamukhanim_ alıştırmakla alakalı bi durum sanırım. Ben de yaptırıyorum normalde de hava da yağmurluydu
AslanKadini_ bebiskoveannesi vallah ben dereceye bakmıyorum eğer duş aldi ise havalar da soğuk, sonbahar ayı ve serinse mutlaka zibin altına iç pijama üstüne bi takım sirtinq bi yelek ayaklarına çorap giydiririm
bebiskoveannesi AslanKadini_ banyodan sonra giydiriyorum zaten o problem değil de ben giyinene kadar üşür mü ki dedim
SuMisalii bebiskoveannesi hiç birşey olmaz. Benim de var 1 yaşında yazın hergün şimdi ise 2 günde bir yatmadan yarım saat kadar önce yıkıyorum.
bebiskoveannesi SuMisalii bende genelde yatmadan yıkıyorum ama ben bile banyodan sıcak sudan çıkınca böyle hafif serinlik oluyo vücudumda o yüzden üşür mü diye merak ettim
Aklimideliricem Eğer üşür diyosan klimayı açın içeri ılısın giydirdiktrn sonra saçı da kuruyunca üşümez zaten geri kapatırsınız
mamabear_ bebiskoveannesi bizim evde 23-24 maksimum derecesi. Banyodan sonra eğer uyku saatine var ve evde dolanıcaksa normal uzun kollu alt üst çorap giydiriyorum üşümüyor. Ensesi ve sırtı iyiyse sıkıntı yok. Giydirmek istesem bir kat penye yelek giydiririm. Gece de normalde nasıl yatıyorsa öyle yatırıyorum ekstra bir katman giydirmiyorum
bebiskoveannesi mamabear_ bende öyle çok kalın giydirmiyorum. Normal pijamayla yatıyor ama ben de artık banyodan çıkınca hafif serinlik oluyo üşür mü ki diye düşündüm
Retzja Banyodan sonra bebekler üşümez. Oğlum 18 aylık, doğduğundan beri her akşam uyumadan 1 saat önce banyo, suda oynama, masaj var. Hiç hastalanmadı. Keza banyo sonrası dışarı da çıkarıyoruz.
bebiskoveannesi Retzja ben banyodan çıkınca hafif serinlik oluyo sıcak suyla banyo yaptığım için. O yüzden üşür mü ki diye düşünmüştüm
talhamamy bebiskoveannesi ben banyoyu hep akşam yaptırırım 7 gibi banyoda bizim gibi giriyor yıkanıyor 14 aylık odasında da yatıyor artık öyle ısıtıcı felan da kullanmıyorum banyoya sadece camını kapatıyorum bişey olmadı bu zamana kadar ev 22 derece ortalama
bebiskoveannesi talhamamy bende genelde akşam yatmadan yıkıyorum. Gündüz yıkadığım çok nadir. Ama ben bile bi serinlik yaşarken banyodan çıkınca acaba üşür mü diye düşündüm
maygirl bebiskoveannesi mewsime uygun gydirin 22 23 ewin ici soguk degil.öğle saatlerinde yaptrin.bwbekleri kendiniz gibi dusunun.siz üşumuyorsaniz oda usumez.ne giyiyorsaniz bi kat dazlasni gydirin mewsimlik.Bunaltmadan.
bebiskoveannesi maygirl giyinmesinde zaten sorun yok. Evin içi de iyi yani bize göre. Kalın giydirirsem terliyo zaten. Ben banyodan sonra giyinene kadar üşür mü ki dedim
GezginPaNDa bebiskoveannesi Ankara’nın soğuğunda ben çoğu Akşam banyo yaptırır uyuturum merkezi sistem olduğu için daha sitenin ısınması başlamadı ama az önce yıkadım Banyo Geceleri Bir tık daha sıkı giydiriyorum
bebiskoveannesi GezginPaNDa hmmm bizim de evin içi iyi zaten uzun kollu pijama takımı giydiriyorum yeterli oluyo. Banyodan sonra giyinene üşür mü ki diye merak etmiştim