bebiskoveannesi Kızlar antalya da yaşıyorum. Klimayla ısınıyoruz ama daha açmadık. Evin içi 22-23 derece falan. Bebeğim 1 yaşında. Banyodan sonra üşür mü
artikbiranneyim bebiskoveannesi nasıl alıştırdıysanız öyle gider. Benim kızım da 1 yaşında içine ipli zıbın üstüne ince pijama takımı giydiriyorum. Kalın müslin battaniye atıyorum o kadar. Üşümüyor terlemiyor da
AslanKadini_ bebiskoveannesi 1 yaşında hala odada duş alır oğlum küvetinde.. o yüzden üşümez ben saçını da kurlarim bu arada fon makinesi ile
binnur37 bebiskoveannesi Şimdi yaptırdım banyosunu giydirdim uyku tulumunu yatırcam öyle inşallah hasta olmaz diye umut ediyorum normalde gündüzleri yaptırıyorum hep
bebiskoveannesi beybitolat bende şimdi yaptırmayı düşünüyordum. Bugün de hava yağmurluydu. Klimayı açsam bu sefer biz duramayız sıcaktan da
disikurt42 Bende alanya da yaşiyorum kizim 9 aylık Bisey olmaz ya ben 1 bucuk saat once banyo yaptırdım teninde hic morarma felan yoktu yani üşüme belirtisi az bisey teni beyazladı hafif üşüdü sanirsam ama ağlamadı hic hemen kuruladim giydirdim vicudu sıcaktı
bebiskoveannesi disikurt42 bende şimdiye kadar yaptırdım da bugün de hava yağmurluydu acaba üşür mü diye düşünmedim değil. Geçen kış yeni doğmuştu odada yaptırıyordum hep. O yüzden bu kış ilk kez banyoda yapacak
bebiskoveannesi artikbiranneyim bende çok kalın giydirmiyorum aslında. Ama banyo yaptırdıktan sonra üşür mü ki dedim giyindirene kadar
artikbiranneyim bebiskoveannesi küçük fanlı ısıtıcı var odasına açıyorum banyodan önce giydirene kadar ısınıyor öyle giydiriyorum bir de mutlaka saçlarını kurutuyorum bebekliğinden beri
surprizbebe bebiskoveannesi UFO falan yok mu kısa süreli açıyorum ben giydirirken. Zıbını giydirince kapatıyorum sonra bezleyip giydirirken oda zaten serinliyor tekrar. Üşütmemiş ve terletmemiş oluyorum
bebiskoveannesi AslanKadini_ yaz gelene kadar bende hep küvetinde yıkadım odada. Yazın banyoda yıkadım. Bıgün de evin derecesini 22 görünce merak ettim üşür mü ki diye
bebiskoveannesi disikurt42 bizim de öyleydi ama ev benim çok güneş almıyo. Bugün de 22 dereceydi evin içi
bebiskoveannesi binnur37 ben uyku tulumu almadım normal pijama yeterli oluyo bizde. Ama banyodan sonra giyinene kadar üşür mü ki dedim. Ben bile banyodan sonra o ıslaklıkla soğuk geliyo evin içi
Dondurmalikahve bebiskoveannesi 23 24 derece normal oda sıcaklığı alıştırmakla alakalı bir durum ve soğuk değil üşümez uzunlu kollu pijama , uzun pijama altı giydirin yeterli. Üzerine de uyku tulumu battaniye mi ne kullanıyorsanız artık. Bebeklerin vücudu sadece yenidoğan zamanı hassas oluyor artık yeni doğan değil.
bebiskoveannesi Dondurmalikahve pijama takımı giydiriyorum zaten uzun kollu üstünde de battaniyesi var. Benim merak ettiğim banyodan sonra giyinene kadar üşür mü
annelife bebiskoveannesi çocuklar genelde anne babasına benziyor bu konularda. Siz çabuk üşüten birisi değilseniz o derecelerde bir şey olmaz bence. Kızım 9 aylık hiç odaya soba vs açmıyorum zaten evin içi sıcak. Sadece kafasını güzel kutulamaya dikkat ediyorum kafasını üşütmesin diye
bebiskoveannesi annelife evet bende ilk önce kafasını kurularım. Bağışıklık sistemim çok düşüktür benim hasta olurum hemen ama babası öyle değil. Kime çekti bilemicem valla ☺️
AslanKadini_ bebiskoveannesi vallah ben dereceye bakmıyorum eğer duş aldi ise havalar da soğuk, sonbahar ayı ve serinse mutlaka zibin altına iç pijama üstüne bi takım sirtinq bi yelek ayaklarına çorap giydiririm
bebiskoveannesi artikbiranneyim olması bende açarım klimayı odanın havası kırılır en azından biraz. Giyindikten sonra problem yok zaten