Duyulurum evet malesef ve şöylede birley var kilolu olana bu kadar rahat bir şekilde ayy ne kadar kilolusun demiyorlar kırılmasın diye fakat zayıf olana direkt herkes başlıyor çok zayıfsın kilo al şöyle böyle aslında ikiside aynı şey ama anlamıyor bazı insanlar. Bir tanıdığım var kendisi kilolu ve beni her gördüğünde çok zayıfsın yüzün çökmüş falan diyor ve her gördüğünde beni ilk defa görmüş gibi şaşırıyor öyle tepkiler veriyorki en sonunda dayanamadım aynı şeyleri ona söyledim sende çok kilolusun şeninde yüzün şişmiş vs. O gün bana kızdı küstü aslında onun bana yaptığının aynısını yaptım bende ve o günden sonra bidaha asla bana birşey demiyor bazı insanlar hakediyorlar terslenmeyi