fairytaleofthestars bende doğumdan sonra 50 den aşağı düşmemiştim sonra hastalık vesairede çok zayıfladım 40 kg falandım bu sene iştahım açıldı akşam yemeğimi bol bol yiyorum saat 9 da falan bir daha yeme isteği geliyor makarna tost yapıp yiyorum öğlenleride bir şeyler yemeye çalışıyorum yani öğünleri çoğalttım ve şuan 48 olmuşum bol bol yiyin bir de kan ilacı magnezyum kullanmıştım belki onlarda etkilemiştir iştahımı