ftmylm fairytaleofthestars boy kilo oranın iyi bence de benim boyum 1.60 kilom 53 ben 50 kilo iken daha iyi hissediyorum kendimi
beginnerrmomm Ddddddd01 hiçbir şey yapamadım yerimde sayıyorum bir gram aldığım yok her gün tartılıyorum üzülüyorum